Pada 21/5/2020 pukul 3.45pm Pos Laju datang menghantar barang yang di pesan daripada Shopee. Penghantar menelefon sy setelah memanggil 2 kali di luar rumah dan saya menjawab pnggilan telefon itu dengan memberikan detail nombor kad pengenalan dan memberitahu supaya hanya meninggalkan barangan itu bagi mengekalkan ‘social distancing’. Dalam pda masa yang sama saya bergerak keluar untuk mengambil barangan sy di luar. Akan tetapi semasa saya hendak keluar, penghantar terbabit telah mencampak kotak pesanan saya daripada atas ke dalam rumah mengakibatkan kerosakan pada air fryer saya. Secara zahir nya nampak seperti tiada kerosakan akan tetapi di bahagian dalam nya terdapt bunyian seperti pecah. Saya amat tidak berpuas hati dan marah dengan servis yang diberikan kerana bukan saya membeli dengan percuma.saya telah membayar harga barang beserta kos penghantaran tetapi mendapat servis yang teruk. Sepatutnya penghantar perlu lebih peka kerana terdapat sticker fragile diluar kotak.akan tetapi sticker itu seperti tidak membawa apa2 makna.seharusnya penghantar tidak mencampakkan baeangan elektrik saya kerana barangan elektrik amat sensitif. Saya meninginkan budak pesanan itu diambil tindakan sewajarnya. Dan ebayar ganti rugi kepda saya.
| |