Sign in
Submit a Complaint
maxis
Malaysia
Tweet
Consumer complaints and reviews about maxis
ellisa
Send email
Sep 26, 2020
Unknown charges and deducted my credit
Unknown charges and deducted my credit
eyna
Send email
Sep 24, 2018
INVALID TOPAP RM10
PADA 18/9/2018 SAYA TELAH MEMBELI TOPAP RM10 SERIAL NO 8103406600092841 TETAPI BILA SAYA HENDAK CLAIM TIDAK BOLEH DAN DIBERITAHU "INVALID CODE". SO SAYA CALL HELPLINE DAN CHECK THIS TOPAP TAK CLAIM LAGI DAN OPERATOR TERSEBUT MINTA MEMBUAT BEBERAPA CARA UNTUK SELESAI MASALAH TERSEBUT TETAPI MASIH TIDAK BOLEH DAN MASIH INVALID CODE. JADI ADAKAH SAYA BOLEH DAPAT BALIK TOPAP RM10 SAYA?
PLEASE HELP ME.
Nieysa KetOds
Send email
Sep 20, 2018
adakah boleh memperbaharui nombor maxis yang dah tamat tempoh
beberapa hari yg lalu number maxis saya telah tamat tempoh. adakah ianya boleh diperbaharui? apa yg perlu saya buat sekiranya boleh diperbaharui?
nanaq
Send email
Jul 6, 2018
CRT PACKAJE anoying
HELLO..SAYA NAK TANYA ?KENAPA CRT DIY PACKAGE SENTIASA RENEW SETIAP BULAN SEDANGKAN SAYA TIDAK PERNAH MELANGGAN?????IT'S RM3 OK!!EVERY MONTH..KREDIT SENTIASA BERKURANG ..APABILA DIACTIVATE CRT AKAN KELUAR SORRY YOU DO NOT ANY CRT IN YOUR PLAYLIST TO DELETE.PURCASE LATES CRT BY SELECTING TOP SONG NOW...WHATTTTTTTTTTTT???SEDANGKAN SETIAP BULAN KENA POTONG RM3??SAYA SANGAT KECEWA DENGAN MAXIS......................
nanaq
Send email
Jul 6, 2018
CRT PACKAJE
HELLO..SAYA NAK TANYA ?KENAPA CRT DIY PACKAGE SENTIASA RENEW SETIAP BULAN SEDANGKAN SAYA TIDAK PERNAH MELANGGAN?????IT'S RM3 OK!!EVERY MONTH..KREDIT SENTIASA BERKURANG ..APABILA DIACTIVATE CRT AKAN KELUAR SORRY YOU DO NOT ANY CRT IN YOUR PLAYLIST TO DELETE.PURCASE LATES CRT BY SELECTING TOP SONG NOW...WHATTTTTTTTTTTT???SEDANGKAN SETIAP BULAN KENA POTONG RM3??SAYA SANGAT KECEWA DENGAN MAXIS......................
albertnst
Send email
Mar 3, 2018
router exchange
saya telahpun menggunakan perkhidmatan maxis home fibre selama 5 tahun ke atas,sejak dua tiga bulan saya selalu menghadapi masalah kelajuan internet yang lambat,paling teruk dengan speedtest hanya 0.5mpb. Baru baru ini saya mengingkatkan packagr saya ini kepada pakej 139/m dengan speed 30mps.pada masa yang sama saya meminta tukarkan router dengan router yang baru,tetapi diberitahu bahawa tidak boleh.Tapi,kalau tamatkan service dan memohon sambungan dan akaun baru,maka bolehlah.saya telahpun menghubungi dengan teknikal department,tapi saya kena buktikan bahawa router itu adalah rosak.Memandangkan router ini sudahpun tua dan lama,mengapa tidak boleh tukar yang baru?
Sekarang kalau saya tamatkan service ini,maxis akan mendendakan saya pula.Mengapa maxis tidak boleh tukarkan router baru kepada saya memandangkan saya telahpun memiliki pakej baru dan router itu sudahpun tua dan lama.<acam [akai kereta yang lama walaupun performannya ok tapi mechanicismnya pun sudah lama dan tua.
Adakah ini adil untuk saya.
sekian teroma kasih
Suzy zahary
Send email
May 5, 2017
Pas internet tidak memuaskan hati
Saya tidak berminat dengan pas internet maxis yang baru. Saya beli RM30.00 untuk 2gb percuma pas happy hoyr 30gb tetapi hanya boleh ditebus 1gb sahaja untuk satu hari dan perlu digunakan dalam masa satu jam sahaja. Saya belum habis menggunakan pas happy hour tersebut pas happy hour telah tamat. Saya rasa sangat membazir. Saya suka dengan pas internet yang sebelum ini. Beli pas internet percuma youtube. Saya dulu menggunakan rangkaian celcom tetapi ramai kawan saya cakap maxis plan sangat bagus. Jadi saya bertukar ke maxis. Tetapi sekarang apabila maxis menukar plan seperti sekarang. Saya sangat kecewa dengan plan yang ada sekarang. Mohon pihak maxis kembali ke plan internet yang lama.
[email protected]
Send email
Aug 14, 2014
poor poor poor coverage
what the hell coverage Maxis in Shah Alam..
I bought a monthly package for 2gb internet maxis.
do you think I give it to you free fo that.
I just can use the internet when I go back home in P,jaya.
how could you serve customer like this?
Your heavy advertisement and promotion subscribe you as a good communication company. however..Maxis is the worst line that I HAD USED.
Come on.. change your services.
there is more thousand customer use your coverage.
No Manners!!
Previous
1
Next
Complaint Registration Form
Information of the Company you are complaining about
Subject of Complaint
City (optional)
Complaint Details
Attach photos (optional)
Confirmation code
Submit
Submit Complaint
|
View full list of Companies
|
Latest Complaints
|
Terms of Use
|
Privacy Policy
|
Contact Us
© 2025
Complaint Board
User Registration
Already a Complaint Board member?
Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
Loading, please wait...
or connect with Facebook
User Registration
A confirmation email was sent to "
".
To confirm your account, please click the link in the message.
If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.
User Login
Not a member of Complaint Board?
Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address.
Log in
or connect with Facebook
User Facebook Login
Enter Username