Pada jam 00:24:03 06.08.2019 , di McDonald's Petron Highway Kl-Seremban.. one of your trainee girl berlaku biadap pada saya..
saya bayar melalui kredit kad..dan memesan ayam goreng 3x spicy dan beberapa menu yg lain...
Setelah saya bayar di machine (by credit card)...one of your male staff inform me that ayam goreng 3xspicy sudah habis..then i proceed untuk tukar spicy saja..
Selepas tu..di kaunter sebelah..saya bagi cadangan kepada one of your staff perempuan untuk meletakkan tanda ayam3spicy sudah habis untuk diletakkan di machine order untuk pengetahuan pelanggan seterusnya..
Tiba2 one of your trainee girl di situ..datang dengan biadap dan cakap dengan nada suara tinggi suruh saya refund balik..kata2 nya sungguh tidak menghormati saya ssebagi pelanggan..
Apakah salah saya sehingga diherdik sebegitu..walhal saya hanya suruh mereka untuk meletakkan tanda ayam 3spicy sudah habis...
Apakah trainee girl ini sebagai contoh biadap bagi pekerja McDonald's Malaysia..... saya harap Pihak Admin McDonald's ambil perhatian terhadap aduan saya supaya tidak mengelirukan pelanggan dan mempunyai pekerja yang biadap..terimakasih..