Submit a Complaint

Mydin Sri Muda

Malaysia

Consumer complaints and reviews about Mydin Sri Muda

yusrina Send email
 
Oct 29, 2021

Cashier yang sangat kurang ajar

Pada 29/10/21 pukul 7:24pm, seorang cashier perempuan melayu berbadan agak besar yang bertugas di cashier tingkat 1 (CH107903) bahagian ubat-ubatan telah mengeluarkan kata-kata kesat kepada saya. Dengan sangat angkuh beliau tidak benarkan saya sentuh mesin debit untuk saya masukkan kad debit saya, lalu saya menegur mengatakan beliau sangat berlagak seperti mydin beliau yang punya. Sedangkan beliau boleh memberitahu dengan sopan. Selepas itu staff tersebut membahasakan dirinya aku dan memanggil saya dengan bahasa engkau. Apa yang sangat-sangat kurang ajarnya staff itu telah mengeluarkan perkataan ENGKAU LA MAMPUSS.
Saya sangat kecewa dengan layanan staff sebegini..
Oleh itu saya amat berharap pihak Mydin Sri Muda Shah Alam mengambil tindakan diatas perkara ini.
Disini juga saya sertakan no kad meriah dan no telepon untuk pihak mydin hubungi saya.

No. kad meriah : 888502699418
No. tel : 0163177584

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username