Submit a Complaint

POSLAJU KAPAR

Malaysia

Consumer complaints and reviews about POSLAJU KAPAR

Normal user Send email
 
Mar 20, 2024

BARANG SIDAI SEMINGGU KENAPA YE

Penat tunggu barang tak sampai sampai. 12hb kata trying untuk delivery tapi diam sampai 20hb. Jangan sebab puasa malas nak hantar awak buat macam ni dekat customer. Kami beli brg pakai duit, kena kerja jugak. Laksanakan tanggugjawab betul betul lah. Kesian orang lain.
Siti norsafiha Send email
 
Mar 5, 2022

Barang tak sampai kew tangan

Saya nak complain nie Barang saya dah seminggu tak sampai2.bila tnye suplier dea kata dah pos..n suplier tu dah pergi cek dekat pos kuantan deaowg kata barang tu dah sampai atas tangan sya..walhal saya tidak terima apa2 barang pun..barang tu dah sampai 1.3.22. pukul 10.27pagi atas nama sy..waktu kedai tak bukak lagi atas tangan siapa sebenarnye kowg bagi n kowang campakkan ..mana pergi barang saya..cam nie kew kejew kowang buat haa..orang tak terima tapi korang kata dah terima..kejew nak menipu jew kowang...siapa yg harus bertanggngjawab sekarang nie..teruk betol poslaju kapar nie la...
asni Send email
 
Jul 9, 2020

barang xsampai2

brg telah dipos dr cheras dan sampai ke kapar 3 julai 2020 jam 11.36 pagi. namun sehingga ke hari ini 9 julai 2020, tiada updated dlm sistem dan barang xsampai lg kepada saya. nk peram sampai bila? xkn buyer pick up kt sana?
asni Send email
 
Jul 9, 2020

barang xsampai2

parcel da sampai d poslaju kapar pada 3 julai 2020, jam 11.36 pagi tapi sehingga ke hari ini 9 julai barang xkuar, xupdate sampai sekarang...xkan buyer nk kena pick up kt sana kot. buat apa bayar duit pos kalau xsampai ke rumah.
tae Send email
 
Jul 6, 2020

BARANG LAMBAT SAMPAI

saya hntar brg 2 JULY then bila check dkt tracking number item da dispatched out pd 3 JULY. Tp smpai skrg 6 JULY bila check lg dkt tracking number still dispatched out.. so mcam mana saya nak tahu apa jd pd brg tu sbb pos laju x update tracking number. please pos laju please do something
tae Send email
 
Jul 6, 2020

BARANG LAMBAT SAMPAI

saya hantar brg 2 July then smpai skrg 6 July dkt tracking number tu asyik item dispatched out x ada update apa2.. macam mana saya nak tahu apa da jd dkt brg tu... please pos laju kapar please buat sesuatu...
inariena Send email
 
Jun 26, 2020

Barang pos tak sampai pd seller

Mohon Pihak Poslaju Kapar ambil tindakan
Barang start pos dari 4hb dan sampai di Pos Kapar 10Hb Jun ..
Sampai sekarang barang pos STUCK kat sama tanpa khabar berita..Call tak berjawab..Mcm mana nk tau apa yg jadi ni??

Barang pos tak sampai pd seller Barang pos tak sampai pd seller

msuhaini69 Send email
 
Jun 19, 2020

Late delivery

ENB045584854MY
From 5June2020 until today 19June2020 stuck at caw serahan kapar.
Tolong check my parcel.
Memaki pun x guna. Tp tolonglah saya bayar service utk guna pos laju. Nx time sorry la nk pakai lg POS SLOW ni...
Gizmia Send email
 
Jun 19, 2020

Delay Delivery

Courier date 3 Jun 2020. Cuba untuk sabar dan memahami. Musim lepas raya dan PKPB masih berjalan. Selepas 10hb sudah masuk PKPP which is 90% resume back to normal. Masih sabar tunggu tak mahu komplen sebab barang tak urgent boleh tunggu. Tapi sampai hari ini 19hb masih tak sampai2. What a service. Tak boleh sabar dah. Nak pick up sendiri phone tak angkat since morning. Again menguji kesabaran sangat2. Pihak atasan sila tengok permasalaahan pekerja2 anda. Seandai tak cukup pekerja sila buat sesuatu. Barang tak sampai 3 minggu bukan perkara biasa. Ia nya sangat luar biasa.

Delay Delivery

Ross69 Send email
 
Jun 18, 2020

peram dokumen

Saya upset betul dengan servis pos laju yang memang lembab bukan laju.
dDkumen sampai di pos laju serahan kapar pada 15/6/2020 tapi peram sampai hari ini 18/6/2020 masih belum hantar.
Saya telah mohan hantar road tax anak saya pada 11/6/2020 dan sungguh malang bila dokumen yang menggunakan perkhidmatan Pos Laju ini tidak sampai setelah seminggu. Road kereta expired 15/6/2020. Ini dokumen penting dan pihak Pos Laju sepatutnya ada Turun Around Time dan very bad service.
Call pun care line dan Pejabat pos Kapar dan Pos Laju, satu pun tak jawab.Di manakah nilai mutu perkhidmatan POS LAJU?
Saya rasa tak perlu guna nama Pos Laju jika servis lembab nak mampus.
Serik sungguh dan lain kali tak akan percaya lagi sengan perkhidmatan Pos Laju ini.
Ramanoff Send email
 
Jun 6, 2020

Masih tak selesai masalh poslaju kapar

Takde perasaan ke nak improve cara pengurusan poslaju kapar. Mostly barang sampai situ akn stuck 5-6 hari. Ada sampai 2 minggu.
Barang pos dari shah alam je..tapi sampai kapar dok stuck seminggu. Kalau jalan kaki dari kapar ke shah alam pun dah sampai dah.
Masalah poslaju kapar ni dah bertahun tahun. Bila try call mmg tak pernah dapat.
Poslaju kuala selangor sangat efektif.
Norazlina Mohd Arif Send email
 
May 21, 2020

Late delivery

Pos Laju Kapar adalah pos laju yang TERAMAT teruk sekali di Malaysia. Sudahlah barang pada mulanya dicampak ke daerah lain. Saya maafkan sebab mungkin barang banyak masa PKP. Bila sampai ke Kapar, disimpan selama 5 hari. Barang itu sudahlah baju anak2 untuk raya. Memang sedih sangat dengan service Pos Laju Kapar. Memang akan pikir beribu kali untuk guna service ni. Pos Laju Malaysia tidak bolah buat apa- apa ke untuk membaiki service Pos Laju Kapar ini. Kalau sekolah ada bad record, kementerian dan jabatan akan turun ke sekolah..Please Pos Laju Kapar, improve your service.
Yellow1818 Send email
 
May 16, 2019

Late delivery

I have a parcel ordered from Shopee and it has stuck in the cawangan Serahan Kapar since 10 May 2019 and today 16 May 2019, I haven't received it yet. Is this pos laju service? Can pos laju expedite the process? Thanks
Mohd Adam Send email
 
Jan 23, 2019

SERVICE TIDAK MEMUASKAN

POS LAJU KAPAR LAMBAT HANTAR BARANG!!! PROSES PENGHANTARAN BARANG DARI CHINA BERJALAN LANCAR 2-3 HARI TIBA MALAYSIA DAN HANTAR KE SERAHAN POS LAJU KLANG UTARA.. SAMPAI SAHAJA DI POS LAJU KAPAR TERUS PENDING DAH 7 HARI TAK SAMPAIĀ² TAK DENGAR KHABAR.. CALL PON TAK DAPAT.. DIORG KT OFIS MAIN PUBG KE??????
Vivian Leelac Send email
 
Aug 23, 2018

NOT YET RECEIVED THE PARCEL

WHEN ONLINE TRACK IT SHOW DETAIL IS UNDER DELIVERY ON 20/8/2018, BUT TILL NOW 23/8/2018 I NOT YET RECEIVED PARCEL FOR THIS TRACKING NO:ED348062651MY.

And call few time ,the phone also till busy line ,who can answer me . I very very disappoint for this .Online tracking the information is wrong,so what do online tracking ???????????????


y&strading Send email
 
Jul 17, 2018

barang tak smpai2

Kenapa brg xgerak2?Kami yg hntr brg utk company,jadi masalah..customer sudah bising..ape masalah poslaju sbnrnye ni?
Amerah Send email
 
May 31, 2018

EN66255595MY

APALAGI NAK PERAP DEKAT POSLAJU KAPAR!!!! TAHU TAK DAH 10 HARI BARANG TU PERAP DEKAT POSLAJU PORT, LEPAS TU DELIVERY KE KAPAR LAK.. ENTAH JADI APA BARANG TU.. TOLONG LH BUAT LAJU CEPAT SIKIT.. DAH RAMAI CUSTOMER COMPLAIN BARANG LAMBAT SAMPAI.. DEKAT JE KOT KAPAR KE MERU BUKAN JAUH BERIBU BATU PON.. HARAP NAMA POSLAJU TAPI LAMBAT.. DAH TAHU BARANG BERTIMBUN HANTAR JELA TERUS BARANG TU KALAU DAH CHECK SEMUA.. ERRGGGGGGGGHHH TENSION LAAAAAAAAAAAAAA

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username