Submit a Complaint

poslaju puchong

Malaysia

Consumer complaints and reviews about poslaju puchong

Nurazmira Send email
 
Jul 8, 2020

LATE DELIVERY

PARCEL SAYA LAMA GILE STUCK KAT PARCEL HUB I NEED IT SO SO


ERC247013909MY

I HOPE YOU CAN CONSIDER IT HM POSLAJU MCM POSLAMBAT JE ... I THINK ABX IS BETTER THAN THIS
ccl6414 Send email
 
May 19, 2020

tracking number TIDAK updated sehingga barang sampai tp di tempat lain

saya order brg 10/5/20 dan penjual pos brg 13/5/20 it's okay mgkin sbb PKP ni. n dpt no tracking tp no tracking tak berfungsi tak boleh buka wall langsung! Dan item dah ada di Poslaju puchong dan keluar utk penghantaran pd hari yg sama 14/5/20 tu(khamis). tp kenapa harini 19/5/20 saya cek balik setelah byk kali cek no tracking tu, baru berfungsi. tp kenapa semalam 18/5/20 brg tu dah ada di Poslaju Kota Kinabalu Sabah!! Whyy.. sedangkan alamat rumah saya di KL BANGSAR! 😭tak sempat adik beraya dgn brg baru dah la brg tu hadiah utk diorang..sbb time PKP ni saya tak dpt balik beraya bersama keluarga beli lah hadiah utk diorang tp kenapa jd mcm ni!! sape nak tanggungjawab ni haa..lps raya lah nampak nya brg tu sampai baru sampai..call pun satu hal berpuluh kali call tak dijawab and paling teruk tutup call..bkn ke tu kurang ajar nama nya?? mcm tu ke Poslaju Malaysia? answer me please!.

tracking number TIDAK updated sehingga  barang sampai tp di tempat lain

faridatul Send email
 
Dec 10, 2019

Lazy postman

Saya sangat3 kecewa dengan poslaju. Hari ni cuma call sahaja tapi tak datang hantar barang. Tolong la tekan loceng rumah. Takkan saya nak buka pintu rumah 24 jam? Senang2 je remark unsuccessfull delivery. Ini dah kali kedua kejadian sama berlaku. Insiden pertama pada 2/12/2019. Sama juga tak tekan loceng dan keesokan harinya datang hantar barang dengan baling ke pintu sahaja sekuat hati. Terkejut saya dengar bunyi kuat dari dalam rumah. Tolong3 perbaiki servis penghantaran. Tolong bagi feedback!
faridatul Send email
 
Dec 10, 2019

Lousy & lazy postman

Saya sangat3 kecewa dengan poslaju. Hari ni cuma call sahaja tapi tak datang hantar barang. Tolong la tekan loceng rumah. Takkan saya nak buka pintu rumah 24 jam? Senang2 je remark unsuccessfull delivery. Ini dah kali kedua kejadian sama berlaku. Insiden pertama pada 2/12/2019. Sama juga tak tekan loceng dan keesokan harinya datang hantar barang dengan baling ke pintu sahaja sekuat hati. Terkejut saya dengar bunyi kuat dari dalam rumah. Tolong3 perbaiki servis penghantaran. Tolong bagi feedback!
renu2322 Send email
 
Dec 3, 2018

still not receiving

my things already received at cawangan puchong.. but i still not yet received it.. almost 5 days more... call also nobody wanted to ans it... so lousy

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username