CM HATERS Send email
|
Mar 30, 2017
|
collector bodoh !
smlm sy dpt call dr koperal aliza mengatakan dia bersama staff CM Akan dtg ke ofis sy. bila mintak no badan dia , dia trus letak fon . wth ?? lagi satu ada sorg cina maybe collector dia call myhp . sy tak pickup . after dat sy call semula . dia tanya sy siapa . sy bgtahu nama sy dia kata nanti dia akan call semula . nampak sangat yang dia hanya menjalankan tugas bodoh dia tu !
|
evelyns1 Send email
|
Mar 25, 2017
|
Collector staf biadap & kurang ajar
Ada satu staf perempuan dri Courth Mamoth cwgn KL ni ni asyik memganggu dgn panggilan kat pejabat, sehingga mengganggu kerja dan majikan saya. Macam ni kah cara biadap untuk customer yg melanggan barang, walaupun kita lambat bayar kita tetap buat bayaran. Cara percakapan dia kurang ajar sehingga melibatkan isu peribadi customer, patutkah dia bercakap begitu utk keuntungan syarikat? Bila saya ada kerja luar pergi site. Dia call admin dan ketua unit saya melapor yg saya tak bekerja. Kalau saya buat perkara yg sama kat dia ..dimana dia nk cari kerja. Perlakuan dia melibatkan periuk nasi saya sebagai pelanggan. Bila saya menegur dia salahkan saya pula. Dia menghatar memo berbentuk ugutan diconteng mengunakan pen marker di fax kepada ibu Pejabat kepada pengarah majikan saya utk memalu kan saya. Tindakan seperii Ah Long. Saya minta agar pihak Courth Mamoth supaya memberi kerjasama yg lebih baik kpd pelanggan. Jgn mengugut dgn cara kotor, menyebut kata² kotor. Pada masa saya buat bayaran dia kata jangan bayar kat mesin ATM. Dia minta saya bayar pulak.kat kaunter maybank. Selagi panggilan tak terjawab, dia.menghantar sms untuk menyita barang. Dia sering menganggu sehingga saya tak dapat bkerja selesa. Ini adalah cara yg kotor. Negara kita ada undang² yang teratur. Bukan cara kotor seperti ini. Setelah lama saya memberi.kerjasama yg baik saya berbuat begini sebagaimana staf yang bernama ini merasa seperti yg saya rasa kan. Nama : PREM. NO TEL:016-9577114. Pekerja begini sepatutnya diberi latihan supaya bercakap sopan, beretika baik ketika berususan dgn pelanggan. Sila ambil tindakan.
|
Isni Qurratu'Ain Send email
|
Mar 15, 2017
|
Panggilan Kurang Ajar
15 Mac 2017 - 9.30am
saya menerima panggilan dari Collector 03-92057031 mengatakan tentang tunggakan yang perlu dijelaskan dengan cara kurang ajar.
No yang sama pernah call saya dan orang yang sama dengan nama Lisa.
apabila saya meminta nama pemanggil, pemanggil mengelak untuk memberitahu dengan alasan "saya kurang ajar saya maki apa pada puan".
kalau kurang ajar tu kena maki je ke? kalau cakap tak de adab tak di kira kurang ajar ye? kena maki baru namanya kurang ajar ye?
saya telah menamatkan talian. no tu call saya semula dengan biadan bertanya "kenapa matikan telefon sewaktu saya sedang bercakap?"
saya ulangi pertanyaan nama, dia jawap namanya "Pn. Ain".
saya tak tau itu benar dari courts atau tidak. kalau benar, tolong ambil tindakan untuk didik semua staff cara bercakap dan berurusan dengan customer.
tapi saya mulai ragu. sebab nama tak sama.
|
nynie Send email
|
Mar 11, 2017
|
Aduan
Saya nak tau, ada kah semua komplen trhadap CM ini telah dapat di tangani oleh pihak berwajib contoh nya @kpdnkk.gov.my klu tdk ada tindakan dia ambil untuk apa ruang forum ini di buka?
|
Abadi Send email
|
Feb 18, 2017
|
BUAT LAH KAJI SELIDIK WAHAI PIHAK COURTS JGN MEMBABI BUTA MELULUSKAN PERMOHONAN ORG
Masalah orang tak bayar berpunca dari COURTS sendiri, Cuba kita lihat dengan mudah nya Courts meluluskan permohonan sdg kan tempat lain dia akan lihat dari banyak sudut seperti CCRIS atau CITOS tetapi Courts umpama memasang perangkap pada peminjam Yg lagi2 ada masalah utk meminjam ditempat lain sebab tak approve disebabkan nama blacklist atau komitmen tggi....bila org tak dpt bayar ikut apa yg di janjikan mula la ikut cara ahlong kutip hutang ugut sana sini tampal poster dkt pagar rumah org dan bermacam2 cara digunakan utk kutip hutang, sdg kan Courts sendiri yg mencari dan memberi masalah pada org...dgn Courts tidak perlu tunggu lama utk approve...jangan kecam saya,cuma beri pandangan sahaja tapi sampai bila...?mana jabatan yg seharusnya memantau syarikat2 seperti Courts ni...?Jgn ckp dah tahu tak mampu wat pe berhutang tapi apakan daya air laut pasang surut tetiba plak kita kesempitan kewangan ada benda lain yg harus didahulukan....tapi bagi saya Jikalau Courts kaji selidik dahulu tak mudah meluluskan permohonan peminjam tak kan jadi macam sekarang ni...?
#Ini bisnes maaa...
#lulus moto kami maaa...
#tak bayar moto kamu maaa...
#abes tu pe lagi ikut rules laaa...
#sebelum buka itu bisnes ada clouse tanggung rugikan...
#tanggung lah sendiri...
#majikan kami bkn MCM Courts x ada timbang rasa...
#kami tak akan byr selagi nama kami tak legal dlm itu CCRIS BUKAN CITOS...
Pada Bro 'Pening' bincang dgn HR atau Boss Sy percaya majikan kita bukan MCM courts biar 1000 kali dia dtg asalkan majikan kita tahu dan kita x perlu malu bukan kita lari cuma kita kesempitan mungkin bln2 akan dtg kita blh byr balik...
|
Pening Send email
|
Feb 13, 2017
|
Collector ugut utk call majikan & pihak atas..
Sy ada mbeli brg dr CM & tidak mbuat pembayaran krn mpunyai masalah kewangan. Tp memang berniat utk mbt byran semula pd hujung bln feb ni...sorg collector cina tlh menelefon dan memaksa sy utk mbuat byran penuh sbyk rm11k.sy cuba bbincang bhw sy tidak mpunyai duit sebyk itu.ttp dia tetap memaksa sy dan tlh membuat pgg ke pej sy dan marah2.dia mengugut akan menelefon majikan sy dan jg pihak atasan..pd sebelah mlm pula dia tlh menelefon sy lg..kami cuba bbincang tetapi dia tetap memaksa kami utk mbuat byran penuh.akhirnya kami menamatkan pggl krn dia masih bkeras.slps itu dia terus menelefon sy sehgga 44x sehgga pukul 9.15 mlm..dia terus menghtr sms mengugut akan menelefon majikan sy pd esok hr..sy akan membuat aduan mengenai perkara ini..blh bg cadangan tak kpd siapa sy blh membuat aduan?
|
Penglipur lara Send email
|
Feb 11, 2017
|
Penipu
Ambik barang courts lepas tu x yah bayar padan muke drg.. Service da lah x Bagus barang lambat sampai lps tu nak saman lah apa lah jgn takut .. Sbb yg mnyamar tu collector.. Saya ni kja courts saya tahu lah
|
edyedy Send email
|
Jan 31, 2017
|
Dimana timbang rasa ...
Saya pernah ambil brg dr courts secara ansuran..dan skrg ini dgn secara tiba2 saja ader pihak call no 01129592561 saya pd 19haribulan 12 2016mengatakan yg saya dipaksa menjelaskan baki utang yg tertunggak..saya mengatakan bahawa brg2 elektrik tersebut tidak ader dgn saya..memang saya punya a/c itu yg bernombor 838001186602..baki tunggakkan saya berjumlah RM1819.21..dan saya dipaksa membayar wang sebanyak RM300.00 sebagai duit pembatalan akaun supaya pihak courts tidak membawa ke mahkamah...dan saya dipaksa membayar tersebut pd hari itu juga...dan diminta berhubung dgn puan ainul..jika tidak segala akaun bank saya akan dibekukan dan rumah saya akan disita dan saya akan ditangkap oleh pihak courts dihadapkan ke mahkamah...hari ini saya dpt panggilan drpd private number yg memaksa dan bertanya pd saya sudahkah saya byr wang pembatalan tersebut..saya minta tempoh 2/3hari krn belum dpt gaji...tetapi pihak courts tidak mahu terima alasan saya lalu terus mengugut saya akaun saya akan dibekukan dan disita dan berkata sila tunggu surat pembekuan akaun,penyitaan dr mahkamah dan terus letak telefon tanpa mempedulikan saya....
|
Norizan8 Send email
|
Jan 28, 2017
|
Pegawai Courts Menipu - Ambil Tindakan Segera
NAk KUTIP BAYARAN TAPI MENIPU - SCAM
COURTS MAMMOTH KEJAM
Pada 27.1.17 jam 10.48 pagi saya terima panggilan dari 03-42666229. Pegawai itu mengatankan mahkamah telah mengeluarkan waran tangkap dgn nomboe kes - C010WSS ke atas saya atas alasan menjadi penjamin kepada akaun - 813029661591 yang gagal membayar ansuran dan menghilangkan diri. Saya sebagai penjamin dipertanggungjawabkan atas kesalahan tersebut dan mengatakan arahan dibuat oleh Courts Mammoth dan kes dikendalikan oleh peguam Courts bernama Tuan Syed. Beliau mengatakan saya akan ditangkap, rumah disita dan harta dibekukan. Untuk menyelesaikan masalah ini saya kena membayar RM4000. Masa diberi sehingga jam 11.30 pagi hari yang sama. Sekiranya gagal saya akan ditangksp dan didakwa di mahkamah dgn kos mahkamah kena bayar RM10000. Saya mengatakan tempoh diberi tetlalu singkat.
Saya diminta untuk menghubungi peguam tersebut dengan nombor talian yang sama dan diminta untuk disambungkan ke pejabat peguam di tingkat 3. Pelik tapi masih ada rasa takut kena tangkap bila saya hubungi saya tidak perlu untuk disambungkan ke peguam kerana peguam itu terus menjawab panggilan. Tuan Syed memberitahu perkara yang sama dan meminta saya menghubungi HQ Courts - pegawai bernama Mikail untuk meneragkan cara pembayaran di talian 03-27242434.
Saya hubungi Mikail yang sudah sedia menerima panggilan seperti peguam tadi dan dalam masa yang sama mengatakan peguan baru email memberi tempoh sehingga jam 12.30 tgh. Hairan tapi ketakutan mengatasi segalanya. Kemudian dengan menggunakan talian mudah alih 012-6179181 beliau menunjukkan cara bayaran.Dan saya buat bayaran yang tidak sepatutnya.
Rupa-rupanya saya ditipu kerana apabila saya bertanyakan peminjam beliau mengatakan bayaran ansuran telah dilaksanakan.
Jadi mereka telah menganiaya dan menzalimi saya sebagai penjamin dan menipu. Pihak atasan courts tolong ambil tindakan dengan segera sebab saya akan buat laporan polis.
PENIPU!!!!!!!!
|
harka Send email
|
Jan 15, 2017
|
PENYANGAK MODEN
2. Pada 23.12.2016 saya menerima panggilan dari agensi kutipan yang bernama HJ.ZAFRIL di talian 0176745391 mengakui telah mendapat perintah mahkamah bagi menyita kediaman saya di Taman Melewar 2, menyita kediaman adik ipar saya di Jalan SS 27 dan pejabat di mana saya bekerja dan menuntut agar membuat bayaran sehingga jam 3.00 petang sejumlah wang RM5,500.00 bagi tuntutan courts Mammoth. Saya merayu agar pihak kutipan menangguhkan penyitaan kerana telah membuat aduan ke KDN (Rujuk Lampiran D)dan kes sedang disiasat pada 07.09.2016 namun pihak kutipan tidak memberikan tolak ansur akan terus menyita kediaman saya dan adik ipar.
3. Namun panggilan ugutan dilakukan secara berterusan ke atas saya dan adik ipar mengugut secara terancang untuk menyita kediaman melalui nombor panggilan 01123728183 dan 0192316018.
Satu laporan polis telah dilakukan di IPPD Daerah Batu Pahat dilakukan pada tarikh tersebut.
4. Saya memohon agar pihak tuan dapat membantu menghentikan tuntutan tidak munasabah courts atas sebab telah membuat bayaran melebihi kadar barangan dan telah memulangkan kesemua barang tersebut atas sebab-sebab saya sedang menghadapi masalah kewangan.
|
Raindra Send email
|
Jan 6, 2017
|
Rebut dan menang wang tunai.
Saya dapat peluang rebut n menang wang tunai kat kl. Lps dah buat cabutan...saya dapat rm1000. Kata nak bayar.bulan 10/2016. Tapi sampai sekarang tak bayar2.
Contest bulan 8/2016, skrg dah bulan 1/2017. Kalu mintak hutang dahsyat!!!! Tapi bila nak bayar kat org balik......rm1000. Pun susah ker???
|
Nemesis Send email
|
Dec 23, 2016
|
Courts worst than Ah Long
My biggest mistake made was purchasing goods from courts. The items purchased was about rm 3000++ and I was told that the monthly repayment was about rm 200 for the total of rm 9000+
I lapsed in my payment for two months but immediately topped up with rm 500 the following month.
To my bad luck my phone which was purchased from courts got stolen within 2 months of purchase. Upon bringing my complaint to the staff of courts I was told that it was not insured and nothing could be done.
In 6 months, the legs of a glass dining table purchased collapsed almost killing my dog lying under the table. Again I called courts but I was shunned away.
Trouble started when they started harassing my old parents. Threatening to take them to court and seizing their property. They continued to call, harass and be rude. They even lied to my mother saying that the final amount to be paid was rm 800 which she did.
They went quiet for a while and then continued to harass when the interest started to accumulate.
They sent threatening messages repeatedly and have made several calls falsely representing to be lawyers and legal staff.
They call at odd hours and not only does the amount change all the time, it adds on my the hundreds in a matter of days. They claim they've had to pay legal cost when the goods have not been possessed and no summons issued. We're being cheated and it's ironic that bank negara should allow these loan sharks operate in disguise.
What are the consumers doing about this?
Even the banks allow a revision of loan to facilitate payments but these loan sharks don't even accept minimum payment.
If the law is hard on ah longs, these guys should not be allowed to operate in such ruthless manner.
|
starview Send email
|
Dec 11, 2016
|
PANGGILAN @ SMS RUDE DR COLLECTORCOURT MAMMOTH
SAYA ADA MENGAMBIL BRG DR COURTS DAN MAIH MEMPUNYAI TUNGGAKAN ..SAYA ADA MASALAH KEWANGAN DAN TIDAK DPT MEMBAYAR DLM 3 BULAN..TETAPI PIHAK COLLECTER MENGHANTAR BEPULUH KALI MEMBERI AMARAN KEPADA SAYA.
MESEJ 66399 - NOTIS AKHIR KUTIPAN DIKELUARKAN. COL MENUJU KERUMAH HARI INI AMBIL TUNGGAKAN PNUH RM1361 + 20%.BYR SEGERA UTK BATALKAN TINDAKN.DIAL 0392057031
DAN BERPULUH KALI JUGAKLAH SAYA MENDAIL NO TERSEBUT TETAPI HANYA KEDENGARAN LAGU DAN TIDAK SEORANG PUN YANG JAWAB PANGGILAN..
BAGAIMANA SAYA HENDAK BERURUSAN KLAU NO TALIPON YG DIBERI ADALAH TIDAK BENAR???
SAYA MEMINTA ADIK SAYA YG BEKERJA DI SYARIKAT PEGUAM MENDAIL NO YANG YANG DIBERI DAN TIDAK ADA JUGA SESIAPA YANG MENJAWAB..
ADIK SAYA TELAH MENCARI NO TALIPON BEBAS TOL DAN DPT MENGHUBUNGI MEREKA.
YANG MEMERANJATKAN SAYA SMS MEMBERITAHU TUNGGAKAN SAYA RM1361 TETAPI PIHAK COLLECTOR MEMBERITAHU TUNGGAKAN HANYA 800..DISINI SIAPA YANG BENAR????
BILA KEMUKAKAN SOALAN KNAPA SMS DIHANTAR BEGITU DENGAN TIDAK ADA RASA BERSLAH MEREKA MENJAWAB ' TAK TAHULAH'..
DAN ADIK SAYA MEMINTA TEMPOH UNTUK MENJELASKAN DLM MASA 3 HARI DAN PEGAWAI COLLECTOR YG BERNAMA CIK JASMIN MEMBERI KEBENARAN PERLU DIBAYAR SBLUM13/12/2016...PANGGILAN DIBUAT PADA 9/12/2016..
TETAPI SMS TETAP DIHANTAR DAN MENGANGGU SAYA 3X SEHARI WLAUPUN SLEPAS BERCAKAP DGN PEGAWAI TERSEBUT..
SMS BERBAU UGUTAN ITU TELAH MENGGANGU KERJA HARIAN SAYA..SEKIRANYA SAYA TIDAK MAHU MEMBAYAR KNAPA PERLU SAYA BERUSAHA MENALIPON PEGAWAI TERSEBUT..
DAN PULAK AMOUNT YG PERLU DIBAYAR BERLAINAN DR SMS YG DITERI..
INI MENAMPAKAN ADA ISU PENIPUAN DAN PERCANGGAHAN...SAMA ADA UTUK MENAKUTKAN PEMBELI ATAU PEMIUTANG..
DIHARAP PERBAIKI ATAU SELIDIK COLLECTOR YG DIUPAH..DAN DIMASA HADAPAN KAMI SEKELUARGA TIDAK AKAN JEJAK KAKI ATAU MEMBELI BARANGAN COURTS..INI ADALAH YG TERAKHIR KAMI BELI..
#KAMI TAHU KAMI BERHUTANG TETAPI KAMI MASIH LANGSAIKAN HUTANG WLAUPUN LEWAT..KAMI BUKAN PENCURI!!!!!
|
Manusia Send email
|
Dec 9, 2016
|
Gangguan Dekat Office dan Telefon
Tuan / Puan,
Sekitar 11.30am 08/12/2016, salah seorang dari pihak Mahkamah yang di upah oleh Courts mammoth telah datang ke pejabat saya dan menganggu saya ketika bekerja hanya kerana ingin memungut tunggakan bulanan.
Pemuda itu menerima panggilan dari nombor 03-4266 6229 (tuan haji othman) dan memberikan telefon kepada saya dan Tuan haji othman memberitahu bahawa dia peguam bagi pihak Courts Mamonth dan ingin menuntut tunggakkan bulanan bagi acc no : 811018344231. Saya diberitahu bahawa saya mempunyai tunggakan sebanyak 7 bulan dan saya perlu membuat pembayaran segera.
Pada mulanya, saya meminta tempoh untuk menjelaskan tunggakkan tersebut sehingga 27/12/2016 tetapi tidak dilayan dan beliau meminta saya menghubungi 03-2724 2434 (Lisa) mengenai pembayaran tunggakkan.
Saya menghubungi Lisa dan menyatakan perkara yang sama iaitu memohon tempoh pembayaran tunggak sehingga 27/12/2016 tetapi lisa mengatakan TIDAK BOLEH dan saya perlu membuat pembayaran sebanyak RM3100 sekarang juga dalam nada tegas.
Saya memberitahu bahawa saya hanya boleh bayar pukul 12tengah hari, tetapi tdak dilayan.
lisa kerap kali menghubungi saya bertanya kan dah buat pembayaran atau belum?
Lisa call tanpa henti dekat hp dan talian office.
Apabila saya sampai di Courts Mammoth petaling jaya, mereka memberitahu bahawa tidak menghantar orang untuk menggangu saya di pejabat ketika saya bekerja dan saya hanya mempunyai tunggak kan sebanyak sebulan sahaja.
Sekarang saya tidak tahu mana yang betul atau salah.
apapun, pihak Courts perlu lebih professional dalam mengatasi tunggakan pelanggan.
bukan mengupah samseng / gangster datang ke rumah / pejabat orang sesuka hati. MELAYU PLAK TU.
Saya tahu saya berhutang. tapi tak payah lah gangster sangat
|
Benci Orang Bangang Send email
|
Dec 5, 2016
|
PANGGILAN PRIVATE NUMBER COURT MAMMOTH
MESEJ 66399 - FINAL CALL COLLECTOR COURTS. BAKI TUNGGAKAN ACC NO ............ ANDA GAGAL BAYAR! DTG SEGERA MIN 1 BLN RM 125.70 SJ @COLLECTOR KUTIP DI RUMAH SEKARANG.
ADAKAH COLLECTOR YG DI UPAH OLEH COURTS MAMMOTH DARI KALANGAN SAMSENG ATAU GENGSTER??? ATAU ADAKAH MESEJ DI ATAS DATANG HQ COURTS MAMMOTH SENDIRI???
TIDAK CUKUP DGN MESEJ, KORANG GANGGU MISS CALL GUNA PRIVATE NUMBER , SATU HARI SAMPAI 30 KALI??? APA BANGANG SGT COLLECTOR COURTS NI, KORANG LAPAR SGT DGN TUNGGAKAN RM 125.70 TU??? SEKARANG KORANG MARI JUMPA AKU, AKU NAK TANYA APAHAL KACAU DGN MISS CALL PRIVATE NUMBER KORANG TU, DAH MACAM BABI TERSEPIT KORANG NI!!
COURTS MAMMOTH SILA AMBIL PERHATIAN SIKIT DGN COLLECTOR2 KORANG NI, JGN SAMPAI AKU TAK BAYAR LANGSUNG HUTANG KORANG TU.!!
|
Adam david Send email
|
Nov 29, 2016
|
Can courts people freeze bank accounts?
I have only pending payment for 3 month. Last paid for in august. Due to my commitment and im currently jobless... they (by handphone) been calling by saying they are calling from mahkamah civil and want to book a date for saman and hearing or something like that.
1. Will court ( mahkamah ) people will call from handphone to talk with me ?
2. Why cant they just give us (jobless) a way or suggestions to make a installment payment? Maybe some time to settle it.?
I feel so stressful because they has involved my family members.
|
NurRazdif Send email
|
Nov 26, 2016
|
Barang baru 3years dah rosak
Maaf bertanya,saya beli TV brand SONY secara ansuran dengan court.Tahun ni baru 3 tahun pakai dah rosak.Mintak court repair kan,yeala mase beli dulu cakap insuran akan cover if anything happend until the last payment of debt.But now,when my parent pergi ke court they said yg warranty dah habis.N so rude when their manager said, "tula cust,dulu kami suruh amik warranty 10years tak nak sebab kena bayar lebih n blablabala n blh pulak cakap kenapa nak sangat brand SONY"..I think its rdicls why uolls so rude dengan orang tua???Saya just nak confirmatio tentang its rigt insuran akan cover until payment of debt.Kalau tak,rugi la saya bayar beribu untuk barang yg ROSAK!!!
|
Haniey Send email
|
Nov 15, 2016
|
Staff kurang ajar
Pekerja yang kurang ajar
Staff NaMa HaRLiNa bt isMaIL
KuRang ajar memaki hamun customer
Cal memgacau customer 20x
Nak kutip hutang jew oiii dah mcm along
Memang x dew adap
|
Haniey Send email
|
Nov 15, 2016
|
Staff court mammoth kurang ajar
Pekerja yang kurang ajar
Staff NaMa HaRLiNa bt isMaIL
KuRang ajar memaki hamun customer
Cal memgacau customer 20x
Nak kutip hutang jew oiii dah mcm along
Memang x dew adap
D harap pihak yg berkuasa sila amik tindakan
|
Haniey Send email
|
Nov 15, 2016
|
Pekerja yang kurang ajar
Staff NaMa HaRLiNa bt isMaIL
KuRang ajar memaki hamun customer
Cal memgacau customer 20x
Nak kutip hutang jew oiii dah mcm along
Memang x dew adap 35322
|
Use brain Send email
|
Nov 14, 2016
|
NOT PROFESSIONAL
Dear Courts,
Kindly check first your customer status before handling over customer details to third party collection company as the payment already been made for every single cent. Unfortunately, your good office did not have the courage to check before sending ANY MESSAGE TO THIRD PARTY whereas the settlement ALREADY BEEN MADE for EVERY SINGLE CENT in CASH. A gentle warning to your company, kindly check the status of payment before your collection company intend to follow up. Don.t just blindly and simply reveal a PDPA. And i have been wondering why the payment of RM10k was not updated in your good system?
|
ainol Send email
|
Nov 14, 2016
|
Staff
Staff Courts Mammoth Jasin sesuka hati mendedahkan detail penghutang..Tolog jaga P&C custumer.Staff name Noralisa Yusoff (Cashier)
|
Nor Send email
|
Oct 17, 2016
|
Hutang dan report polis
Saya nk tnya adakah courts mamooth yg xmampu bayatmr duit gaji pekerja dia , dia tekan pembeli brangan dia
Mengugut no 1.
Sy nak tnya la report polis di buat utk kes larikan barabg
Bila suh amik barang balik xnak
Ape ke benda la dowg ni
Nama collector legal ni syarifah azrina
Aku xtaw la dh la kena paksa bayar
Tengah2 bulan cal mintak duit
Mana nk cekau duit...tolong bgi info ckit
Nk dtg ofis kunun nk buat kacau smpai berenti keja
Apa cter...ofis@company bole buang orang keja sesuka hati ker...
Mintak bayar bukan cikit2
Dia xtaw ke susu anak pon menitik air mata nk mencari nya
Tolong la bahagian kuatkuasa buat sesuatu.
..asyik dorang aje buat report
Kami nk report jgk
|
Tino Send email
|
Oct 7, 2016
|
Courts Mammoth
Courts Mammoth Lahanat!!
Harap melingkup bisnes kau jahanam!!
|
|